Geplaatst: 03-07-2004 12:00
[15112] Wat kan een eventuele oorzaak zijn van het moeilijk aanslaan van warme motor. Tussen filter en brandstofpomp is door eigenaar een electrische Pierburg pomp gemonteerd. Koude start is goed. Wanneer je bij warme motor binnen een kwartier weer start slaat motor vrij snel aan maar wanneer je langer wacht 3 kwartier 1 uur je gloeit normaal voor dan duurt het vrij lang voor motor aanslaat. Wie heeft hier ervaring mee ?