Motorstoringlampje brand - motor loopt op noodprogramma

2 reacties

Merk
Renault
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-07-2004 9:38

[15309] Het lampje van de motorstoring begint te branden er is geen vermogen en de motor "loopt op noodprogramma".

Bij het uitlezen geeft de computer een fout aan:

- 3311 Inspuitregeling

regelafwijking negatief

de brandstofpomp is reeds gecontoleerd, de regelverstuiver is reeds vervangen en de E.G.R.- klep is reeds gecontroleerd.

En nog steeds staan wij hier met hetzelfde probleem...