Geplaatst: 08-07-2004 9:38
[15309] Het lampje van de motorstoring begint te branden er is geen vermogen en de motor "loopt op noodprogramma".
Bij het uitlezen geeft de computer een fout aan:
- 3311 Inspuitregeling
regelafwijking negatief
de brandstofpomp is reeds gecontoleerd, de regelverstuiver is reeds vervangen en de E.G.R.- klep is reeds gecontroleerd.
En nog steeds staan wij hier met hetzelfde probleem...