3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 11-07-2004 23:41
[15477] als ik de kachelmotor op min zet blijft hij gewoon doorbrullen
dit is bijzonder irritant soms gaat hij wel langzaamer ik vind dit een beetje raar wat is normaal?
groet piet