Geplaatst: 10-07-2004 18:21
[15416] Hallo,
Ik heb een Peugeot 18 16v met een Sagem SL 96 ECU en daar brandt af en toe het motronic lampje van.
Als ik storing uitlees krijg ik de melding: Lambda sonde defekt.
Deze heb ik vervangen maar de storing blijft terug komen.
Ik heb na het vervangen de storing niet gewist uit het geheugen maar volgens mij moet dit geen invloed hebben.
Oja de rij eigenschappen veranderen niet als het lampje oplicht.
Hebben jullie een idee of tip??
Alvast vriendelijk bedankt....