Geplaatst: 09-07-2004 18:43
[15381] Bij deze frontera heeft de klant de schakelaar van de 4x4 aangezet en op autostrade gereden in 4x4 . De wagen maakt nu een zeer ronkend lawaai enkel in 4x4 . De wagen blokkeerde en kon daarna terug verder rijden .
wie weet er wat er zou kapot zijn ? De versnellingsbak of de pon vooraan ? of de automatische wielnaven vooraan ?
Wie heeft dit al meegemaakt ?
de klant wist niet dat dit niet mocht
dank