4X4

2 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-07-2004 18:43

[15381] Bij deze frontera heeft de klant de schakelaar van de 4x4 aangezet en op autostrade gereden in 4x4 . De wagen maakt nu een zeer ronkend lawaai enkel in 4x4 . De wagen blokkeerde en kon daarna terug verder rijden .

wie weet er wat er zou kapot zijn ? De versnellingsbak of de pon vooraan ? of de automatische wielnaven vooraan ?

Wie heeft dit al meegemaakt ?

de klant wist niet dat dit niet mocht

dank