Geplaatst: 30-10-2005 15:27
[41357] hallo,
auto heeft een week stil gestaan,nu loopt hij niet meer,alles al nagekeken,geen fout codes,alleen blijft het gloeilampje knipperen,allebij de sleutels al geprobeerd,helpt ook niet,sleutel opnieuw inleren?? wie heeft er een idee