Geplaatst: 27-10-2005 22:59
[41216] Hallo ik moet volgende week van een ml 270 cdi de automaat olie verversen, is dit gelijk aan het verversen van een w202 of w210. We hebben olie van sunoco, normaal gooi ik in deze automaten dexron 3 kan dit ook in deze bak? Met vr gr Hero.