Geplaatst: 02-11-2005 13:18
[41574] kia pride bj.2000 120000Km, heeft het volgende probleem:
motor houdt in bij Acceleratie, vooral bij veel gas geven / weinig onderdruk in manifold.
het is op te roepen door in zijn 2de vern. bij een erg laag toerental (<1000) op te trekken,dan bij +_ 1200rpm lijkt het of de onsteking uitval gedurende een korte periode, toerenteller valt ver terug, auto houdt erg in, maar "herpakt" zich, en daarna geen probleem meer?
treed bij dit "oproepen" altijd bij exact hetzelfde toerental op.
bij koude moter veel meer dan bij warme.
Wie heeft er een goed idee?