5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 01-11-2005 18:21
[41534] bij deze vivaro blijft het koppelingspedaal volledig beneden .
Iemand een idee ?
Je kan dus niet ontkoppelen