suburban start plots niet meer

2 reacties

Merk
USA Cars
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-11-2005 19:32

[41802] hallo

deze namiddag rondgereden gestopt en na 2 uur wilt de suburban niet meer starten.de motor slaat aan hij heeft ontsteking en draait wel maar wil niet starten.heb wel gemerkt dat de ledjes van de lpg tank niet meer oplichten en hij is nochthans vol.

de lpg installateur zegt dat hij moet starten op benzine ook al is er een eventueel probleem.kan dit gewoon een zekering ofzo zijn?