Geplaatst: 05-11-2005 19:32
[41802] hallo
deze namiddag rondgereden gestopt en na 2 uur wilt de suburban niet meer starten.de motor slaat aan hij heeft ontsteking en draait wel maar wil niet starten.heb wel gemerkt dat de ledjes van de lpg tank niet meer oplichten en hij is nochthans vol.
de lpg installateur zegt dat hij moet starten op benzine ook al is er een eventueel probleem.kan dit gewoon een zekering ofzo zijn?