2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 04-11-2005 16:50
[41727] Wie heeft ervaring met het achteraf inbouwen van een klasse 3 alarmsysteem in een C W203 Het is een duitse import auto waar geen alarm op zit.