Geplaatst: 08-11-2005 20:19
[42004] Beste,
Ik heb een auto met een "groot" probleem.
De motor gaat soms heel onregelmatig(halen) stationair lopen. Geen foutcodes, vliegwiel, verstuivers, imv, krukassensor, inspuitcomputer zijn reeds vervangen/ uitgewisseld met goed lopende motor.
Probleem blijft terugkeren.
Wat opvalt is dat de inspuithoeveelheid bij normaal lopen 3.6mg is en in vergelijking met andere mondeo`s is dit laag die zijn stationair +/- 4.5-5.0mg.
Als de motor gaat staan halen zakt de inspuithoeveelheid naar 1.6mg en is dan variabel (1.6-3.5mg)
Toerental varieert 700-780rpm.
Iemand nog ideeen.