Geplaatst: 18-11-2005 23:27
[42720] bij deze mondeo was de distributieriem geknapt geweest.
we hebben de cilinderkop gedemonteerd en er nieuwe kleppen ingezet.
daarna weer gemonteerd.
alleen brand het olielampje nu.
alles is goed (de oliedruk)
aleen als je gas geeft, gaat het lampje knipperen
wat kan dit zijn???
bvd