olielampje

3 reacties

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-11-2005 23:27

[42720] bij deze mondeo was de distributieriem geknapt geweest.

we hebben de cilinderkop gedemonteerd en er nieuwe kleppen ingezet.

daarna weer gemonteerd.

alleen brand het olielampje nu.

alles is goed (de oliedruk)

aleen als je gas geeft, gaat het lampje knipperen

wat kan dit zijn???

bvd