Geplaatst: 02-05-2006 12:03
[55327] Motor komt bij het starten direct in naar het lijkt in een noodloop.
Bij gasgeven komt toerental langzamer op gang en het toerental komt niet hoger dan bijv. 4000. Klacht komt meestal voor bij koude motor. Klacht doet zich voor 1 of 2 keer op de 1000km. Als de auto stop gezet wordt en direct weer start heb je kans dat het probleem weer over is. Soms moet je 3 of 4 keer starten voor de auto weer normaal loopt. Auto diverse keren bij de dealer geweest om uit te lezen. Storing die er in zat was dat de krukassensor stuk was, deze is vernieuwd maar bracht geen verbetering. Bij de laaste keer uitlezen bij de dealer zat er geen storing in, en toch blijft het probleem zich voor doen. We hebben het contactblokje vernieuwd en alle stekkers ingespoten met contactspray. Er brandt als de storing zicht voordoet geen storinglampje op het dashboard.