Geplaatst: 04-05-2006 16:03
[55463] als je met deze auto het stuur draait dan schudden de wielen ook als de twee voor wielen vrij zijn van de grond dan schud hij in het stuur wij denken aan de stuur pomp mischien heeft iemand hier ervaring mee.
mvg harrie