Geplaatst: 29-10-2007 16:45
[91722]Goedenmiddag,
Bij deze 206 1.4 HDI gebeurt het af en toe tijdens het rijden dat alle wijzers van het instrumentenpaneel helemaal naar de uiterste stand gaan. Dit houd een paar seconden aan en dan gaan ze weer naar de normale
stand. Uitlezen heeft niets uitgehaald dus ik ben benieuwd of iemand anders deze klacht herkend en/of de oplossing weet!
Alvast bedankt voor reacties,
Groeten van Teun.