Geplaatst: 04-05-2006 16:33
[55466] Moet ik voor iets speciaals rekening houden met het plaatsen van een trekhaak. Er bestaat namelijk een speciale stekkerset (Prijs58euro )wat ik toch veel vind voor een stekker,Daarom ik de vraag of ik geen gewone aansluiting vanuit de achterlichten mag aansluiten.Zou dit normaal niet vragen maar is voor mijn eigen voertuig
Graag jullie mening .Ps hoelang zijt ge daar ongeveer me bezig en moet er een stuk uit de bumper gesneden worden eventueel.
Met vriendelijke groeten
Kurt