Geplaatst: 01-11-2007 9:03
betreft een evasion 1800 benzine met 150000 km
de ontsteking is al rijdend weggevallen en hebben de auto nog 1 keer na veel starten terug aan de praat gekregen maar is dan weer uitgevallen en nu wil ie niet meer
iemand een idee