Geplaatst: 09-05-2006 20:30
[55774] Turbo probleem.
Tijdens rijden voel je hem even inhouden, rij met konstante snelheid, kort daarna, geen vermogen meer, kort daarna, storinglampje zeldiagnose gaat branden (logisch gevolg)
Het moertje van de turbo schoepenrad aan de lucht zijde is eraf gelopen !!!! turbo defect.