Geplaatst: 10-05-2006 22:32
[55844] Heb vanmiddag een V40 gehad met een brandend airbaglampje. Uitlezen gaf storing: signaal centrale vergrendeling signaal te laag. Uit voorzorg batterij van de afstandbediening vervangen maar dit gaf geen resultaat. De storing komt volgens mijn BOSCH KTS 650 sporadisch voor maar ik kan hem niet wissen.
Esi-tronic geeft geen verdere beschrijving bij deze foutcode en mijn dealer zegt het zo ook niets.
Heeft iemand een idee?
René