Geplaatst: 03-11-2007 13:34
[92053]Hallo ik heb een probleempje na het in bouwen van een andere motor van mijn eigen t3 is de versnellings bak geen olie gaan lekken maar stromen (de olie stroomt er echt uit) nu heb ik net de versnellings bak er achter weg gehaald. en de keering is lek. Maar er zit wat speling op de prise as ongeveer 1 mm bij de keering (op uiterste punt waar hij de plaat raakt iets meer dus 3 mm ongeveer) nu vraag ik mij af is dit normaal want volgensmij als ik er een nieuwe keering indruk lekt ie in no time weer.
Graag jullie iedeen hierover vw magazijn nu toch nog gesloten