Geplaatst: 02-11-2007 9:41
[91989]Goeiemorgen
Dit is mijn 1e bericht hierop dus eventjes uitproberen.
Ik heb hier een W210 met 200CDI motor, waarvan de cilinderkop vervangen is. Een probleem alleen:
Hij wil niet aanslaan. Ik heb proberen te ontluchten, en tijdens het starten spuit de diesel uit de leiding die naar de rail gaat.
De leidingen bij de verstuivers heb ik ook een slag losgedraaid, maar daar komt het maar onder lage druk uit.
Het is dus niet dat hij geen diesel krijgt, maar een kwestie dat hij niet genoeg druk op opbouwt.
Ik heb alle 27 pagina's hier gisteravond nog voor zitten doorspitten maar krijg geen oplossing gevonden.
Ik heb geen uitleescomputer want daar wil de baas niet aan.
Ik ga dadelijk even hier aan de EMA vragen wat zij zeggen, maar ben bang dat ze geen tijd hebben.
Groetjes Stephan