Geplaatst: 04-11-2007 0:33
[92099]Mijn schoonvader rijdt Outlander en de auto staat nu om en bij de 80.000km.
Nu stond er iets vaags in het boekje over de distributie maar we vragen de kenners hier maar even voor de zekerheid.
Heeft de 2.0 awd outlander een distributieriem of ketting ? ( heb geen blik kunnen werpen namelijk ) Bij een riem wanneer dient deze dan vervangen te worden en wat wordt er behalve de riem vervangen ? Spanrol en looprollen meenemen ?
Is de klus met normaal gereedschap te doen ? ( ben zelf autotechnicus maar dan bij Ford ).
Graag zou ik evt ook een foto of link o.i.d willen over het vervangen van de riem.