Geplaatst: 13-05-2006 22:31
[56015] Heey lang geleden.
Nu heb ik weer een probleem ik heb een ''oude cilinderkop'' van een a+ motor gereviseerd (nieuwe seals, kop gevlakt, kleppen ingeslepen etc) en gemonteerd(9) kopbouten. Alles teruggebouwd en toen gestart. Motor draaide naar mijn mening erg licht rond, maar wilde niet aan slaan, geen pruttel. Kan het zijn dat een A+ kop niet op een std 1000 blok past? Benzine toevoer en vonk lijkt in orde, onsteking is niet los geweest.
Op welke aansluiting op de vlotterkamer moet de overloop? de "hoger geplaatste"of de "lager geplaatste"?
Wat kan dit zijn?????