Geplaatst: 19-07-2004 21:24
[15788] Ik heb een combo 17d van 95 , motor start altijd perfect maar bij koude motor gaat hij na een paar seconde op 3 poten lopen , hoe lager de buitentemp. hoe erger het probleem , na een keer flink gasgeven loopt hij weer goed