Geplaatst: 13-05-2006 14:03
[55981] mijn 250 stationwagen is afgekeurd voor de bevestiging van de achteras.warschijnlijk bedoelen ze de 4 rubbers waarmee de achteras vast zit,hoe moet ik die veranderen en is daar speciaal gereedschap vor nodig?dank alvast. mvg gerrit