peugeot 206 wjy pompmoduul kan niet geinisaliseert

4 reacties

Merk
Peugeot
Model
206
Type
Onderwerp
Motorcode
dw8 WJY
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-08-2007 16:54

[85587]beste monteurs ik heb hier een 206 staan waar van de ebe motor stuk was
heb deze reeds vervangen
en getelecodeert
maar ik krijg het pompmoduul niet geinisaliseert
met de pps niet en ook niet met de diag
hebben jullie hier een oplossing voor
bij het inleren zegt hij controleer of het gereedschap aangesloten is en of het contackt aan staat
als ik dan bevestig
kijk ik( paring niet mogelijk)
ik hoor het graag van jullie