Geplaatst: 02-08-2007 16:54
[85587]beste monteurs ik heb hier een 206 staan waar van de ebe motor stuk was
heb deze reeds vervangen
en getelecodeert
maar ik krijg het pompmoduul niet geinisaliseert
met de pps niet en ook niet met de diag
hebben jullie hier een oplossing voor
bij het inleren zegt hij controleer of het gereedschap aangesloten is en of het contackt aan staat
als ik dan bevestig
kijk ik( paring niet mogelijk)
ik hoor het graag van jullie