2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 24-07-2004 18:07
[15964] Deze auto heeft het probleem dat soms de abs lamp gaat branden en dat dan ook de toerenteller wegvalt.
Dynamo laad goed bij.
Iemand bekend met dit probleem?