benzine verbruik naar een tijdje :(

7 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1990
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-07-2004 22:19

[16004] ik heb een corrado g60 uit 90 mijn verbruik is heel hoog maar als ik mijn min pool van de accu eraf haal dan heeft hij een normaal verbruik en dan trap ik niet ik rijdt gewoon rond de 60kmper uur in zijn 3e of 4e versnelling maar na ongeveer 50a60 km stel hij zijn eigen bij en dan heeft hij een heel hoog verbruik(1op6) en blijft dan ook zo of ik moet mijn min pool er weer even afdoen en dan is het weer goed wie weet wat dit is het is in iedergeval zwaar kl**e zo help me ik hoop jullie te horen van die het wel weten of hebben meegemaakt alvast bedankt laterzzzz