Geplaatst: 26-07-2004 17:56
[16049] Wie heeft er ervaring met verstellen van de torsie assen??
T4 1.9Td bouwjaar 1997
Deze moet ik morgen uitlijnen maar de klant wil hem eerst 3 cm lager hebben voor,
Is dit makkelijk te doen???
Wie heeft hier ervaring mee
Voor in Langsrichting heeft hij torsie assen.