Geplaatst: 17-05-2006 16:08
[56249] Komt na enkele meters rijden een geluidsignaal en storingslampje van oa abs gaat dan branden. Uitgelezen geeft hij een fout aan in de remlichtschakelaar.Na resetten komt hij weer terug na weer een paar meter rijden. Klant heeft een dag eerder een aanhanger aangekoppeld en de stekker was daarvan beschadigt. Sindsdien heeft hij deze storing.
Aangezien hij daar morgen voor langs komt wil ik graag weten of deze storing betekent dat de remlichtschakelaar de meest voor de handliggende oorzaak is of dat er mensen zijn met andere ervaring?
Gr, Siem