motor gaat slecht over van stationair naar deellast.

5 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-08-2004 12:56

[16487] De motor van mijn prive auto gaat slecht over van staionair naar deellast, na overleg met de dealer heb ik het gasklephuis gereinigd dit verbeterde iets, ik rij weinig met de auto en het huis was erg vuil het zou ook nog in de Egr kunnen zitten die heb ik met een blinde pakking dicht gezet bij wijze van proef de sofware is nu ongeveer 3 maanden oud,

Wat kan ik nog meer doen, zonder diagnoze kast en is er wat verranderd aan het gasklephuis bij de latere type om vervuiling tegen te gaan