Geplaatst: 15-08-2004 23:16
[16816] Hallo allemaal
Ik heb al een tijdje last van een krakend geluid met sturen. Ik dacht eerst dat dit zou liggen aan de schokbrekerlagers maar die zijn nu vevangen en het kraken blijft aanwezig. Het enige wat over blijft is het stuurhuis. Het stuurhuis is niet bekrachtigd. Heeft iemand dit wel eens meegemaakt en wat is er eventueel aan te doen?
groeten george