Geplaatst: 14-08-2004 17:50
[16777] geachte heren en dames.
ik heb een probleempje,namelijk ik weet niet percies waneer de dist-riem van mijn passat tdi 115 pk vervangen moet worden,is het nou 60.000km of 90.000km het is een beetje onduidelijk .en kan mij dan ook iemand vertellen wat het aanhaalmoment is van die beroemde bout van de spanrol?en waar moet ik specefiek nog op letten?
mvg barri