sinister

2 reacties

Merk
Subaru
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-08-2004 11:09

[16870] Zou er iemand mij kunnen zeggen wat ik moet doen....einde raad , heb mijn auto kapot gereden....kompleet loose...Zou ik een karroserie kunnen vinden...Bedankt