Inhouden

2 reacties

Opgelost

Merk
Toyota
Model
Starlet
Type
TYPE P7
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.3 2E
Eerste inschrijving
januari 1989
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-09-2005 21:25

Starlet 1300 2E met kat houdt af en toe heel erg in en slaat dan terug in carburateur. Verdeelkap ziet er visueel goed uit. Carburateur haal je niet zo maar even open. Soms gaat het weer dagen goed.Iemand ervaring hiermee.