Geplaatst: 13-10-2005 10:17
ik heb een nissan 200 sx en hij stotterd volgens mij krijg die te veel benzine en ik heb het signaal van de maf sensor gemeten
dat is 3,8 v stationair
en op toeren rond de 4.2 nou wou ik weten of dat goed is
en de maf sensor krijg van de computer 12v is dat niet te veel moet dat geen 5v zijn.
of weet iemand hoeveel de waardes moeten zijn en hoe je je map sensor kan controlen of die heel is?
en hoe kan je de knippercode uitlezen want er zit een groen en een rood ledje in de computer
alvast bedankt