Geplaatst: 18-10-2005 12:43
[40523] hallo,
ik heb iedere keer problemen met de 1600i-16kleppenmotor van opel i.v.m. olieverbruik. bij een astra van '95 met 150000km,bij een vectra van '97 met 130000km, en nu weer met een zafira van '99 met 90000km.
ik begin beetje bang te worden om zo een ding nog in te ruilen .
wat is er toch aan de hand met deze motoren???