Geplaatst: 22-05-2006 18:31
[56606] Hallo,
We hebben probleemtje met klant zijn wagen, wanneer de wagen gestart wordt dan brandt na een 30-tal seconden het rode temp.lampje. (digitale tableau) Het niveau in het reservoir staat goed en we hebben het reservoir reeds vervangen door een ander. Het probleem blijft.
Wat zou er nog aan dit lampje liggen ? Hoe kan ik testen welke de oorzaak is ?
Graag jullie advies !
Dank bij voorbaat