Geplaatst: 26-05-2006 16:28
[56841] Wie heeft ervaring met het inbouwen van tempomat in sprinter? Ik heb wel een schema maar ik brijp niet waar ik de bedrading aan moet sluiten. Ik heb een stokje gekregen met een stekker eraan maar deze past nergens in.
Het lijkt alsof ik zelf de bedrading moet verlengen en op de CDi comp aansluiten. Wie heeft ervaring mee?
Sido