5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 27-08-2007 16:41
[87322]Locatie EOBD stekker gevraagd.
NIET onder asbak !!
HELP HELP
of vanaf welk jaar heeft Galaxy EOBD ??
Misschien nog VW systeem ??
Groetjes,Sjaak van Horne
Van Horne's Automobielbedrijf BVRoermond