Geplaatst: 19-08-2006 9:46
gisteren middag belt er een klant op dat zijn t4 soms uitvalt tijdens het rijden,probeer eens met de reserve sleutel maar nog steeds het zelfde probleem,auto naar garage gekommen relais 109 vervangen,electr gedeelte contactslot maar geen goed resultaat.nu kom ik vanochtend in de werkplaats brand het dimlicht van de t4 heeft iemand dit probleem ook wel eens gehad.gr gep