Geplaatst: 19-08-2006 23:12
[62261] Deze T5R stottert en houdt in bij volle turbo druk(dus bij vol gas optrekken).Ik heb het idee dat de wast gate steeds in grijpt. Het magneet ventiel voor de bediening heb ik al vervangen, hier werd het iets beter van maar het is niet weg.