Geplaatst: 11-12-2004 19:38
[22320] dit is een 316i e30. motor loopt niet op de tweede cilinder.
compressie is goed er zijn nieuwe kleppen in de cilinderkop gekomen .hij vonkt en hij krijgt benzine.inlaatspruitstuk pakking alles vervangen bougies,kabels