Geplaatst: 27-08-2007 20:49
[87345]deze auto schakelt goed maar wil niet naar de overdrive
olie is goed en op peil,ik heb de vacuumdoos en slang gecontroleerd deze zijn ook goed
verder heb ik het kabeltje van de kickdownactuator losgekoppeld maar dit heeft ook geen effect
wat mij wel is opgevallen isdat hij lichte olielekkage heeft bij de koppelomvormer
wie weet verder nog iets ??