motorlampje brandt

11 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
17 CDTI
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-08-2007 8:13

[87519]deze 1.7 TD heeft het motorlampje dat blijft branden. GEEN foutcodes, auto trekt goed. Is reeds bij 2 dealers geweest. Van alles vervangen maar niemand krijgt het lampje uit. Geen foutcode = kun je lampje niet wissen. Ze hebben reeds darmen vervangen, module vervangen, ..............

Iemand tips????????????