Geplaatst: 30-08-2007 8:13
[87519]deze 1.7 TD heeft het motorlampje dat blijft branden. GEEN foutcodes, auto trekt goed. Is reeds bij 2 dealers geweest. Van alles vervangen maar niemand krijgt het lampje uit. Geen foutcode = kun je lampje niet wissen. Ze hebben reeds darmen vervangen, module vervangen, ..............
Iemand tips????????????