Geplaatst: 03-09-2007 16:04
[87784]deze volvo heb ik uitelezen en geeft als storing MAGNEETVENTIEL UITLAATKLEP aan , heb ik vervangen.
maar nog steeds het zelfde storing geeft ie aan. Ik heb de bedrading gevolgd, ziet er goed uit.
KAN HET ZIJN DAT DE LMM HET PROBLEEM KAN ZIJN?
Heeft iemand een IDEE ?????
Alvast bedankt.