Geplaatst: 31-08-2007 14:18
hallo.
deze omega loopt stationair goed en bij stilstaan als je gas geeft komt goed op toeren
maar als je gaat rijden (automaat) komt hij niet boven de 2000 toeren.
geeft geen storing distributie optijd wie kan me helppen.