Geplaatst: 03-09-2006 19:36
[63251] bij deze vito blijft het lampje van het asr branden dit is een tekentje van een wiel met daar een pijl rond die linksom draait
volgens de berijder is het ontstaan nadat de wagen met een slippend rv wiel door een berm reed
ik heb de accu reeds even losgenomen maar dat heeft geen resultaat
moet hij hiermee naar mercedes ? of kan ik hier zelf iets aan doen
alvast bedankt