kachel gaat soms op heet en je krijgt hem niet meer koud.

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-09-2006 19:32

[63249] we hebben een polo en daarvan leeft de kachel zijn eigen leven hij gaat soms spontaan op heet en je krijgt de kachel dan niet meer op koud. ik denk zelf aan het stelmotortje van de mengklep.

mijn vraag is heeft iemand dit al eens meegemaakt en waar bevind het stelmotortje zich.

het is een handbediende airco.

alvast bedank voor het meedenken.